2 dagar kvar!

Hejsan!


Idag ringde Sarah mig klockan nio och fråga när jag skulle till Cider.
Jag viste inte säkert så jag skulle ringa henne när jag skulle åka.
Sarah ringde klockan tio igen och fråga om hon kunde komma till mig nu för hennes föräldrar skulle till stan, jag hade inget mkv för mig så det gick bra.
När Sarah kom så klädde jag på mig, sminka mig osv.
När jag var helt klar så bästemde vi oss för att åka till mölnvik innan vi skulle åka till Cider och Fanny.
Vi kom fram till mölnvik när klockan var ca tolv halv ett.
Då gick vi in på donken och åt lunch jag åt en big mac mmm gott. xD
När vi satt och åt såg Sarah att Henric också var där....... pinsamt!
Vår ketchup tog slut så vi var tvungna att gå förbi dom... ännu pinsammare!
När dom hade ätit klart så gick dom.
När vi hade ätit upp så ville Sarah gå till grangården.
När vi går förbi bussholmplatsen så står Henric och hans kompis självklart där.
Det var så pinsamt så jag och Sarah börja springa. :D :P
När vi kom fram till grangården så gick vi bara in och kollla på häst och hund saker, vi hade inte bästemt något specielt som vi skulle köpa eller så....
jag bästemde att jag skulle köpa något till Cesar då såg jag oxe ben men jag köpte inte dom för jaf viste att det fanns större på djur magasinet i gurra.
Sarah hittade ett flicetäcke till Fanny som bara kostade 69kronor.
När Sarah hade handlat flicetäcket åkte vi till gurra.
Jag gick in på djur magasinet och köpte ett oxe ben till Cesar som han ska få i julklpp. xD
När vi kom ut där i från och skulle till bussholmplatsen stog redan bussen där så vi sprang och gick på bussen.
När vi var framme vi älgstigen så ångra vi oss och bästemde att vi skulle åka till Cider och Fanny i morgon.
Sen åkte vi med bussen och åkte hem till mig och har bara spelat data och kollat på tv.
Nu är klockan fem och vi väntar på att en kille ska komma och kolla på lägenheten.
När han har varit är och kollat klart så ska jag åka hem till Sarah och sova över hos henne.
Tänk vad snabbt den här månaden har gått det är bara två dagar kvar till julafton! :D:D:D:D:D
Ha det bäst mina bästa läsare! xD


Kram Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0